fredag, augusti 15, 2014

Vinn Eldbunden och Kedjor känns bara när du rör dig!


Nu har du chansen att vinna Eldbunden av Ylva Lee Lindell och min bok Kedjor känns bara när du rör dig! :-)

Jag tänkte att jag skulle uppmärksamma att det är två kvinnliga författares böcker du kan vinna så uppgiften är att tala om vilken kvinnlig författare du tycker bäst om och motivera varför du tycker att hon är bra. Det anger du i kommentarer till det här inlägget, vilket ger dig två poäng i tävlingen (ett poäng för din favoritförfattarinna och ett poäng för motiveringen). Du kan få ytterligare poäng genom att:

  • dela inlägget på twitter (+1 poäng)
  • skriva om tävlingen på din blogg (om du har någon) och länka till tävlingsinlägget (+1 poäng)
  • skriva om tävlingen på facebook med länk till tävlingsinlägget (+1 poäng)
Skriv då vad du gjort som ger extrapoäng i en kommentar till det här blogginlägget.

Hur bra du motiverar vilken favoritförfattarinna du har ger dig ytterligare poäng:
  • En fantastisk motivering ger dig 3 extra poäng
  • En utmärkt motivering ger dig 2 extra poäng
  • En bra motivering ger dig 1 extra poäng
Du kan alltså sammanlagt få 8 poäng. Den tävlande med flest poäng vinner (om flera har samma poäng avgör motiveringen).

Tävlingen pågår t.o.m. 29 augusti och vinnaren annonseras 30 augusti. För att det ska vara möjligt att nå vinnaren ska alla deltagare antingen ange sin mailadress i kommentaren tillsammans med sitt bidrag alternativt skicka sin mailadress till evahm . holmquist @ gmail . com

Lycka till! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nora Roberts är min favoritförfattare nummer ett!
Fängslande historier med starka, självständiga kvinnor, rapp humor och passionerad kärlek. Hon producerar böcker i raketfart – men ändå är de alltid så bra!
Någon blogg har jag inte, men jag har delat på min facebooksida här:
https://www.facebook.com/irene.helmersson.7

Håller tummarna nu och hoppas på tur! :)
irene.helmersson@live.se

Eva Holmquist sa...

Lycka till Irene! :-)
Kram Eva