lördag, april 12, 2014

Ny e-bok och förberedelser inför Andra världar

Den här veckan har jag jobbat hårt med att få ut "Det är inte så lätt som du tror" som e-bok. Nu är den klar och går både att låna och köpa... :-)

E-böckerna tar jag fram själv och det är en del pill, men det är inte särskilt svårt. Sen kräver det en hel olika program och också olika typer av kontroller. När jag fått ut den via elib och försökte få upp den via publit också visade det sig att omslaget var för litet för publit så då blev det till att göra ytterligare en justering innan jag fått upp den där.

Annars har jag också jobbat med de noveller som jag tänkt sälja på bokmässan Andra världar. Det är tre noveller som jag valt ut som har fått mycket bra kritik i andra sammanhang. Det är lite trixande kvar innan de ser ut som jag vill ha dem, men de är också nästan klara.

Annars har jag en novell i huvudet som jag måst få tid att sätta mig ner och skriva klart.

Mycket på gång med andra ord...   ;-)

Vad sysslar du med för närvarande?

Inga kommentarer: