måndag, oktober 01, 2012

En fantastisk bokmässa


Nu är jag hemma igen efter en fantastisk bokmässa med otroligt många givande samtal. Jag hade höga förväntningar, men de blev alla överträffade. Inte minst tack vare alla trevliga kollegor i Egenutgivarnas monter samt alla besökare... :-)

Vi hade ett omfattande program med 14 till 16 punkter varje dag. Mitt var på söndagen och hade många besökare. Kanske hade jag draghjälp av närheten till SF bokhandelns monter... ;-)

Vi döpte raskt om vår monter till mingelmontern för det var en strid ström av folk som kom förbi och minglade en stund, köpte några böcker och drog vidare. Jag träffade många bloggar och facebookkompisar som jag inte tidigare sett i verkligheten och det var verkligen fantastiskt roligt.

Så vi hade många fler besökare än vad jag någonsin vågat drömma om, vi hade många som lyssnade på våra programpunkter och vi sålde över förväntan. Dessutom hade vi fantastiskt roligt! :-)

Det här vill jag göra om nästa år!

Var du på bokmässan i år? Hur var den för din del?

5 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Håller helt med dig, Eva! Det var en fantastisk upplevelse på alla sätt och jag är precis som du supernöjd med oss och allt! Vilket gött gäng vi är! Kram!

Eva Holmquist sa...

Verkligen! :-)
Kram Eva

Bielke von Sydow sa...

Egenutgivarnas mingelmonter,
yes box i like

Kristina Svensson sa...

Trevlig läsning Eva! Roligt att träffa dig lite mer - du är verkligen en klippa.

Eva Holmquist sa...

Tack! :-)
Jag hoppas vi ses nästa år...
Kram